αποσύνδεση απ΄το και του χρόνου

δεν περιμέναμε δηλαδή δεν περίμενα να έρθεις ή οκ ντάξει δεν είχα σκεφτεί ότι θα ήσουν εκεί αν και γιατί να μην είσαι; σίγουρα θα ήσουν ναι οκ ναι τελικά ήρθες ναι ήσουν εκεί και κάθε φορά που γύριζα το κεφάλι μου προς τα σένα, αν και δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό (ρε ίσως γιατί το ψωμί ήταν προς το μέρος σου και τρώω πολύ ψωμί), λοιπόν κάθε μα κάθε φορά έβλεπα κάτω απ΄το πηγούνι σου υπότιτλους οι οποίοι  έγραφαν είμαι σκατάς είμαι ο σκατάς, τη φωνή σου φυσικά την είχα στο mute οπότε κάθε μα κάθε κουβέντα σου για μένα ήταν αυτό και η ώρα κύλησε σχετικά καλά, μάλιστα χάρηκα ιδιαίτερα τη μια στιγμή που ένιωσα ότι κάπως με κοίταξες έντονα (υποθέτω το έκανες γιατί είχα αυτή τη μαλακισμένη εαρινή αλλεργία στο μάτι και ήμουν πρησμένος) ναι χάρηκα γιατί  θα διάβασες κάτω απ΄το σαγόνι μου το τι κοιτάς γαμιόλη τι θες ρε καριόλη αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι αποκλείεται να είχες ενεργοποιήσει υπότιτλους εσύ, αποκλείεται τίποτα εσύ γενικά οπότε λέω από του χρόνου να μη συνδέομαι στο λογαριασμό τραπέζι και να γλιτώνω μια και καλή από τέτοια κείμενα 

02MAIO2016